Najvišji tehnološki cilj FOTOGRAFSKE KAMPANJE − 21 let po zadnjem snemanju − je bil zavarovati
veličastno umetnino človeštva pred zobom časa. Prvič na svetu so uporabili pri snemanju kapele
najsodobnejšo digitalno tehnologijo. Prvič po njenem restavriranju (1977–1999) so freske v celoti
videti kot ob nastanku. Vatikan je podprl kampanjo z ekskluzivno pravico za snemanje na svetu.
Kapelo so fotografirali mesec
dni, a le 7 do 8 ur ponoči, ko ni
obiskovalcev, ter od 9. ure ob
sobotah zvečer do 6. ure
v ponedeljek zjutraj. Tako so
morali vsak dan pred prvimi
obiskovalci pospraviti, zvečer
pa znova postaviti težko,
raznovrstno in občutljivo
opremo.
POSEBNA, PRILAGOJENA OPREMA.
Posnetki so bili narejeni s posebno lasersko tehniko, programsko opremo in brezžično vodenim fotoaparatom, kontrolnimi kamerami, najnaprednejšo panoramsko glavo za združevanje fotografij in osvetljavo z LED lučmi.ZAHTEVNI POSTOPKI IN POGOJI FOTOGRAFIRANJA.
Za izvedbo kampanje so se dogovarjali z Vatikanom 4 leta. Pri fotografiranju skoraj 21 metrov visoke kapele so uporabili 7 metrov visoko stojalo in izdelali tudi 11 metrov visok podij. Delali so le ob primerni vlagi in vsebnosti CO2.VEČ KOT 40 % REPRODUKCIJ IN IZSEKOV FRESK JE V MERILU 1 : 1,
med njimi je več tristranskih barvnih prilog. Slike spremljajo kazala in kratka razlagalna besedila.VRHUNSKI PRIKAZ DETAJLOV IN CELOTE
Po zaslugi fotografske kampanje so umetnine predstavljene v izvirni podobi, prvič so prikazani novo odkriti znaki, sence, podpisi. Novi, digitalni posnetki so odlična podlaga za morebitno novo restavriranje fresk. Približani pogled pokaže več kot obisk v kapeli, saj prikaže tudi oddaljene, »nevidne« like in detajle.Po čiščenju sta se zableščali modra in zlata barva.
FRESKE ZNOVA ZASIJEJO V SVOJI PRAVI BARVI
Barvni posnetki dosežejo kar 99 % izvirnika. Barve so tiskane z najkakovostnejšim 6-barvnim sistemom tiskanja. Ponovno se bleščita modra in zlata barva.Pretresljiva čustva, napetost na obrazu.
PRIBLIŽANE PODOBE IZ PASIJONOV IN LEGEND
Vidne so tudi najmanjše podrobnosti: kontrastni učinki svetlobe in sence, psihološka napetost, linija umetnikovega ustvarjanja.Angelu so pozneje dodali krila.